نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال
سرخط خبرها

حرکت چراغ‌خاموش شیاطین در بازار| پوگبا از منچستریونایتد می‌رود؟

  • کد خبر: ۷۲۵۶۳
  • ۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۲
حرکت چراغ‌خاموش شیاطین در بازار| پوگبا از منچستریونایتد می‌رود؟
از وضعیت فروش پوگبا و لینگارد تا اولویت‌ها برای جذب مدافع میانی، نشان می دهد که منچستریونایتد تابستان داغ و پرخبری را پشت سر خواهدگذاشت.

به گزارش شهرآرانیوز، برگزاری رقابت‌های یورو شاید بهترین بهانه برای بازیکنانی باشد که به دنبال بالا‌بردن قیمت خود در بازار نقل‌و‌انتقالات هستند. شیاطین سرخ پس از جذب سانچو، برای به‌خدمت‌گیری یک مدافع میانی اقدام خواهند کرد. از زمان آغاز نقل‌و‌انتقالات تابستانی، منچستریونایتد موفق به جذب هیچ بازیکنی نشده و فقط به جذب ۲ بازیکن نزدیک شده است. به‌گزارش فابریتزیو رومانو، اخیرا شایعه‌های زیادی درباره آینده دونی فن‌د‌ه‌بیک مطرح شد. این هافبک هلندی می‌خواهد در منچستریونایتد بماند و سولسشر نیز مشکلی با حفظ او ندارد.

 

فن ده‌بیک هرگز هیچ‌گونه مشکلی با سولسشر یا باشگاه منچستریونایتد نداشته است و اکنون قصد دارد تا در فصل جدید، توانایی‌های خود را در این تیم اثبات کند. او تا سال ۲۰۲۵ با شیاطین سرخ قرارداد دارد. شایعات زیادی مبنی‌بر فروش پوگبا با مبلغ ۵۰-۴۰ میلیون یورو منتشر شده است؛ اما سران منچستریونایتد خواستار فروش او با چنین‌مبلغی نیستند و ترجیح می‌دهند تا ریسک کرده و این هافبک فرانسوی را به‌مدت یک فصل دیگر نیز حفظ کنند.

 

یوونتوس به جذب پوگبا علاقه دارد؛ اما علاوه بر هزینه انتقال، سران این باشگاه توانایی پرداخت دستمزد بالای پوگبا را ندارند و شانس انتقال او به این باشگاه ایتالیایی بسیار کم است. در روز‌های آتی، جسی لینگارد جلسه‌ای با سران منچستریونایتد خواهد داشت و در رابطه با آینده خود با آن‌ها گفتگو خواهد کرد. شانس ماندن لینگارد در منچستریونایتد بسیار زیاد است و در صورت جدایی لینگارد از این تیم، او به وستهم خواهد پیوست.

 

احتمال ماندن لینگارد در منچستریونایتد بیشتر از احتمال جدایی او از این باشگاه است. هدف بعدی سران منچستریونایتد پس از جذب جیدون سانچو، به‌خدمت‌گیری یک مدافع میانی است. رافائل واران اولویت اصلی شیاطین سرخ برای تقویت خط دفاعی‌شان محسوب می‌شود و گزینه‌های جایگزین این مدافع فرانسوی، پائو تورس و ژول کونده است. همچنین سران منچستریونایتد وضعیت کریستین رومرو، مدافع میانی آتالانتا، را زیرنظر دارند؛ اما بعید است که آن‌ها بخواهند برای به‌خدمت‌گرفتن او اقدام کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->